مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-02اقتصادي

بهره برداری از فاز یک خط دو قطار شهری تبریز تا دو سال آینده


مدیرعامل سازمان حمل ونقل ریلی تبریز گفت: بهره برداری فاز یک خط دو قطار شهری از حد فاصله ی ایستگاه قراملک تا ایستگاه استانداری تا دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان حمل ونقل ریلی تبریز گفت: بهره برداری فاز یک خط دو قطار شهری از حد فاصله ی ایستگاه قراملک تا ایستگاه استانداری تا دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

یعقوب وحیدکیا روز یکشنبه 11 تیرماه، در حاشیه تور رسانه ای راویان پیشرفت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود چهار هزار میلیارد تومان از بودجه ی سالانه ی شهرداری تبریز به سازمان حمل و نقل ریلی اختصاص یافته و این امر نشان از حائز اهمیت بودن این موضوع است و حضور یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در راس این مجموعه، در تسریع روند بهره برداری ایستگاه های مترو بسیار کمک کننده بوده است.

وی افزود: در خط یک مترو با مشکل کمبود نیروی کار دست و پنجه نرم می کنیم که این موضوع باعث کاهش ساعت کار برخی از ایستگاه ها شده و با پیگیری های لازم شاهد بر طرف شدن این مسئله تا پایان شهریور ماه سال جاری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه پروژه های عمرانی خط دو حمل و نقل شهری تبریز در شرق و غرب پیگیری می شود گفت: حفاری های این خط تا پایان سال جاری به اتمام می رسد و در دو سال آینده شاهد بهره برداری فاز یک خط دوم قطار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز یک خط دو قطار شهری تبریز تا دو سال آینده

بهره برداری از فاز یک خط دو قطار شهری تبریز تا دو سال آینده