مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 19:452023-07-21سياسي

گردهمایی «کودکان عاشورایی» در اهواز برگزار می شود


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، گردهمایی «کودکان عاشورایی» را با شعار «من امام حسین (ع) را دوست دارم» در اهواز برگزار می کند.

- اهواز- کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، گردهمایی کودکان عاشورایی را با شعار من امام حسین (ع) را دوست دارم در اهواز برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با هدف زنده نگه داشتن شور و شعور حسینی، تقویت عقاید مذهبی و جنبه دین داری در کودکان و نوجوانان، گردهمایی کودکان عاشورایی را با مشارکت و همکاری هیئت اهل البیت (ع) شهید بهنام محمدی مسجد حضرت علی ابن ابیطالب در شهرستان اهواز برگزار خواهد کرد.

مهمانان کوچک امام حسین (ع) می توانند برای شرکت در این مراسم باشکوه مذهبی، شامگاه یکشنبه یکم مردادماه 1402 مصادف با پنجم محرم الحرام ساعت 18 تا 19:30 با حضور در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب واقع در زیتون کارمندی، خیابان زاویه، مجتمع فرهنگی فجر، از فعالیت های فرهنگی، ادبی، هنری و مذهبی این گردهمایی بهره مند شوند.

برگزاری کارگاه قصه گویی، اهدا پیشانی بند، مداحی، نقاشی، شعرخوانی و کاغذ و تا، با محوریت موضوعی ایام محرم و قیام عاشورایی از جمله فعالیت های است که با حضور کودکان و نوجوانان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی «کودکان عاشورایی» در اهواز برگزار می شود

گردهمایی «کودکان عاشورایی» در اهواز برگزار می شود