مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-09سياسي

مردم انزلی در مقابله با فرهنگ غرب علیه ایران گردهم می آیند


عضو ستاد مردمی گردهمایی صیانت از عفاف و حریم خانواده بندرانزلی از برگزاری اجتماع بزرگ عفاف و حجاب با حضور گسترده آحاد مردم انزلی و خانواده معزز شهدا با هدف پاسداشت فرهنگ عفاف و حجاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، اصغر شکرالهی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ترویج حجاب و عفاف اسلامی در سطح جامعه از اهمیت ویژه ای در نظام اسلامی برخوردار است، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، گردهمایی صیانت از حریم عفاف و خانواده، سه شنبه 20 تیر در شهرستان بندرانزلی با سخنرانی جلایی سرپرست معاونت سیاسی استانداری گیلان برگزار خواهد شد.

  وی با بیان اینکه تلاش شده تا در برنامه های این هفته، اهمیت حفظ عفاف و حجاب برای خانواده ها، بانوان و دختران شهرستان انزلی تبیین شود، گفت: قبل از آغاز این گردهمایی مردم و به ویژه خواهران و بانوان محجبه شهرستان انزلی در راهپیمایی از مقابل مسجد گلشن تا میدان امام خمینی (ره) بندرانزلی شرکت می کنند.

  به گفته عضو ستاد مردمی گردهمایی صیانت از عفاف و حریم خانواده بندرانزلی، براساس منشور گام دوم انقلاب صیانت از سرمایه های معنوی و مادی، حرکت جهادی در مسیراعتلای معنویت، رشد فرهنگی و البته توسعه عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهرستان بندرانزلی را وظیفه انقلابی خودمی دانیم و مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم انزلی در مقابله با فرهنگ غرب علیه ایران گردهم می آیند

مردم انزلی در مقابله با فرهنگ غرب علیه ایران گردهم می آیند