مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-24اقتصادي

ساعات بازدید از سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی در فصل تابستان اعلام شد


در راستای مدیریت بهینه مصرف برق در فصل گرما، ساعات بازدید از سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی از 3 تیرماه ماه تا 31مردادماه، از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 13 دایر و در روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل است.

- در راستای مدیریت بهینه مصرف برق در فصل گرما، ساعات بازدید از سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی از 3 تیرماه ماه تا 31مردادماه، از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 13 دایر و در روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این در خبر تغییر ساعات بازدید از مجموعه، هر دو بخش تالارهای هفتگانه موزه و همچنین سراسرنمای مقاومت، از ساعت 15 الی 20 ذکر شده بود که به علت استقبال گروه های مردمی از مجموعه سراسرنمای مقاومت، ساعات بازید آن عوض شده و به ساعت 8 الی 13 تغییر کرد.

موزه و سراسرنمای مقاومت که بخشی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس محسوب می شود، بر پایه سناریو روایت مقاومت در برابر نظام سلطه بر مبنای اندیشه های انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

این مجموعه در امتداد و بر مبنای انقلاب اسلامی و همچنین هشت سال دفاع مقدس، جریان های مقاومت در سراسرعالم را روایت می کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعات بازدید از سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی در فصل تابستان اعلام شد

ساعات بازدید از سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی در فصل تابستان اعلام شد