موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-15سياسي

پایان رؤیای 28 ساله با سفر رییس جمهور


همزمان با سفر دوم دولت سیزدهم به استان کهگیلویه وبویراحمد، محور ملی پاتاوه _دهدشت بعد از 28 سال افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سال 1373 بود که رهبر معظم انقلاب به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد، یکی از پروژ ه های کلنگ زنی در این سفر ساخت جاده ملی پاتاوه _دهدشت بود.

اما متأسفانه آن گونه که باید به این مصوبه توجه نشد و در سایه بی مهری ها قریب به 28 سال این پروژه سرگردان و ناتمام در دولت ها دست به دست می شد تا این که در دولت سیزدهم با رویکرد طرح های نیمه تمام این پروژه جان دوباره گرفت.

این پروژه که به عنوان محور ترانزیتی شمال و جنوب از آن نام برده می شود قریب به 50 درصد آن  طی دوسال اخیر به ثمر نشست و علاوه بر این که استان را از بن بست خارج می کند بیش از 400 روستای محروم با جمعیتی افزون بر 100 هزار نفر از نعمت راه مناسب برخوردار خواهند شد.

در سفر اول دولت سیزدهم به استان در مهرماه 1400 حدود 500 میلیاردتومان برای تکمیل این جاده اختصاص داده شد و این محور به صورت محلی زیر بار ترافیک رفت.

ریزش در تونل شماره چهار جاده ملی دهدشت به پاتاوه کار افتتاح رسمی پروژه را با تاخیر همراه کرد و طی هفته گذشته این تونل هم بازگشایی و افتتاح شد و اکنون که در آستانه سفر دوم هیات دولت سیزدهم به استان هستیم، قرار است این پروژه با حضور آیت الله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رؤیای 28 ساله با سفر رییس جمهور

پایان رؤیای 28 ساله با سفر رییس جمهور