مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 06:352023-06-26حوادث

دستگیری شکارچیان در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا


مسئول پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا گفت: دو نفر شکارچی به همراه دو قبضه سلاح در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا، توسط محیط بانان و قبل از هرگونه شکار و صید دستگیر شدند.

- ایسنا/لرستان مسئول پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا گفت: دو نفر شکارچی به همراه دو قبضه سلاح در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا، توسط محیط بانان و قبل از هرگونه شکار و صید دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم قنبرزاده امروز پنجم تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دو شکارچی متخلف که با دو قبضه سلاح شکاری با ورود به پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا، قصد شکار غیرمجاز را داشتند قبل از هرگونه تخلفی توسط محیط بانان این منطقه دستگیر و ادوات شکار آن ها ضبط شد.

وی تصریح کرد: محیط بانان پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا در حین پایش و دوربین کشی از منطقه متوجه حضور دو شکارچی شدند که با برنامه ریزی و هماهنگی به متخلفین نزدیک و طی یک عملیات غافلگیر کننده، موفق به دستگیری افراد خاطی، قبل از هرگونه تخلف شدند.

مسئول پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا خاطرنشان کرد: از متخلفان یک قبضه سلاح ساچمه زنی تک لول و یک قبضه سلاح پنج تیر ساچمه زنی بدون جواز کشف و ضبط شد.

قنبرزاده اضافه کرد: برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل شد و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچیان در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا

دستگیری شکارچیان در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا