مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:362023-06-28اقتصادي

25 هکتار به وسعت پارکینگ اربعین مهران افزوده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در ایلام، سعید هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید معاون امنیتی وزیر کشور از زیرساخت های اربعین در مهران با اشاره به توسعه زیرساخت های پارکینگ اربعین در مهران، گفت: پارکینگ شماره یک اربعین ظرفیت پارک 70 هزار خودرو را دارد که 25 هکتار دیگر به این پارکینگ اضافه می شود.

وی افزود: با الحاق 25 هکتار دیگر به پارکینگ بزرگ اربعین و تکمیل فاز دوم این پارکینگ، تمهیدات لازم برای پارک بیش از 160 هزار خودرو در مهران اتخاذ شده که در مقایسه با سال گذشته ظرفیت پارک 40 هزار خودرو در مهران افزایش یافته است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به توسعه زیرساخت های لازم در پارکینگ اربعین مهران، افزود: ظرفیت پارک 160 هزار خودرو در پارکینگ های شهر و پایانه مرزی مهران در ایام اربعین حسینی فراهم شده و همچنین در سه نقطه این پارکینگ و در هر نقطه 24 چشمه سرویس بهداشتی در حال ساخت است.

هژبری تصریح کرد: برای احداث سرویس های بهداشتی و ایجاد یک نمازخانه در این پارکینگ بیش از 14.

5 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به تمهیدات لازم برای استقرار 40 دستگاه آبسردکن جدید با قابلیت ارایه آب سرد آنی، گفت: تا قبل از اربعین نارسایی های حوزه آب سردکن، نمازخانه و سرویس های بهداشتی در پارکینگ اربعین حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هکتار به وسعت پارکینگ اربعین مهران افزوده می شود

25 هکتار به وسعت پارکینگ اربعین مهران افزوده می شود