مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 07:452023-07-07اقتصادي

راه آهن رشت - انزلی به کجا رسید؟


به گفته مدیرعامل شرکت ساخت، راه آهن رشت - انزلی پیشرفت فیزیکی حدود 85 درصدی دارد که با تامین اعتبار حدود 500 میلیارد تومانی، در سال جاری آماده بهره برداری شود.

- خط ریلی رشت - انزلی در انتظار مجوز محیط زیست البته به تازگی باز هم این پروژه به جریان افتاده و موافقت محیط زیست هم کسب شده است؛ در این راستا خیراله خادمی چند روز پیش و طی سفر به استان گیلان و بازدید از مراحل اجرایی پروژه راه آهن رشت-انزلی، این راه آهن را یکی از چهار طرح ریلی اولویت دار کشور نامید و گفت: راه آهن رشت-انزلی به عنوان بخش مهمی از کریدور شمال-جنوب با پیشرفت فیزیکی حدود 85 درصد با رعایت کیفیت و سرعت مناسبی در حال اجرا است.

وی پیشرفت فیزیکی زیرسازی طرح را 91 درصد اعلام کرد و ادامه داد: در حال حاضر زیرسازی این محور ریلی مهم 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که 21 کیلومتر آن نیز با استفاده از ریل ملی و توان و تخصصی مهندسان ایرانی ریل گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه از برنامه زمان بندی اجرا و تامین مالی پروژه خبر داد و گفت: به منظور اتمام بخش های باقیمانده این مسیر ریلی حدود 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا این پروژه در سال جاری آماده بهره برداری شود.

با وجود مشکلات تامین مصالح خاکریزی در استان، بیش از 5/2 میلیون مترمکعب خاکریزی انجام شده و 210 دستگاه از پل های بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن رشت - انزلی به کجا رسید؟

راه آهن رشت - انزلی به کجا رسید؟