مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 17:352023-06-24اقتصادي

باید به سمت دانش محور و علمی کردن محصول سیر حرکت کنیم


بایستی به سمت دانش محور و علمی کردن محصول سیر منطقه گام برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شمسعلی محمودیان روز شنبه در جشنواره سیر شهرستان آذرشهر از جمله اهداف برگزاری جشنواره سیر را ایجاد درآمد پایدار، اشتغال پایدار و احیای ظرفیت های منطقه در حوزه کشاورزی، دامداری و گردشگری دانست و گفت: بایستی به سمت دانش محور و علمی کردن محصول سیر منطقه گام برداریم.

وی، توجه به مشکلات کشاورزان در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری از جمله حوزه زیرساخت ها، مالیات، ارائه تسهیلات، تعرفه گمرکی و … تاکید و بر لزوم پیگیری و حل این مشکلات تاکید کرد.

وی گفت: تکمیل زنجیره تولید برای حفظ درآمد پایدار نیاز بوده و برای موفق شدن در امر ارتقای تولید و عملکرد محصول سیر باید الگوی کشت در منطقه رعایت شود.

فرماندار شهرستان آذرشهر با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حمایت از کشاورزان، اجرای طرح هایی چون کشاورزی قراردادی، تسهیلات مکانیزاسیون، ارتقای عملکرد تولید محصولات، تنظیم الگوی کشت و … را از جمله اقدامات دولت در راستای تقویت بخش کشاورزی عنوان کرد.

شهردار تیمورلو در ابتدای این جشنواره، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 33 شهید والامقام شهر تیمورلو، به خیر مقدم گویی به مهمان پرداخت و گفت: حمایت از ایجاد صنایع تبدیلی و تلاش در برندسازی سیر درخواست اصلی فعالان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به سمت دانش محور و علمی کردن محصول سیر حرکت کنیم

باید به سمت دانش محور و علمی کردن محصول سیر حرکت کنیم