مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 22:202023-06-28سياسي

برپایی نماز عید قربان در 16 بقعه متبرکه خراسان جنوبی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: امسال براساس پیش بینی های صورت گرفته نماز عید قربان در 16 بقعه متبرکه سطح استان برگزار خواهد شد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام پرویز بخشی پور بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: نماز عید قربان امسال در برخی از بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

وی با اشاره به برپایی نماز عید قربان در 16 بقعه متبرکه خراسان جنوبی گفت: نماز پرفیض قربان در بشرویه در امامزاده بی بی نجمه خاتون و امامزاده محمدبن اسحاق، در خوسف در امامزاده سید ابوالقاسم، در زیرکوه در بقعه سعد الله بن موسی شاهرخت و مسجد النور پیشور، در سربیشه در امامزاده بی بی زینب خاتون و امامزادگان علوی روستای چنشت، در شهرستان طبس در امامزاده علی و بقعه شیخ احمد زنوقان، در فردوس در امامزاده سید سلطان احمد و سلطان ابوالقاسم و امامزاده سید جلیل، در شهرستان قاین در امامزاده زید بن موسی بن جعفر آفریز و در نهبندان در سه بقعه شامل امامزاده سید علی و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تعداد قربانیان پیش بینی شده که از محل موقوفات و کمک خیران خریداری شده 14 قربانی بوده که در مناطق مختلف قربانی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نماز عید قربان در 16 بقعه متبرکه خراسان جنوبی

برپایی نماز عید قربان در 16 بقعه متبرکه خراسان جنوبی