مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-06ورزشي

وزارت ورزش: سرپرست استقلال هنوز استعفای کتبی نداده است


مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان درباره استعفای رسانه ای سرپرست باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت ورزش وجوانان، محسن معتمدکیا با اشاره به انتشار استعفای سرپرست باشگاه استقلال در رسانه ها اشاره کرد: شب گذشته پیش از ساعت 23 از طریق رسانه ها در جریان استعفای سرپرست باشگاه استقلال قرار گرفتیم اما اکنون بعد از گذشت 16 ساعت از این استعفای رسانه ای (تا انتشار این مصاحبه)، هنوز استعفای کتبی و رسمی حجت کریمی به وزارت ورزش و جوانان ارسال نشده است.

وی با تاکید بر دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ساماندهی مدیریتی باشگاه استقلال در روزهای نقل و انتقالات اظهار کرد: فرایند رسمی اعلام استعفا و پس از آن بررسی و تصمیم گیری درباره استعفا و انتخاب فرد جدید، مشخص است.

ابتدا باید استعفا، رسمی شود و پس از آن با بررسی استعفا و موافقت احتمالی و اخذ استعلام های مربوطه از دستگاه های ذی صلاح، سرپرست جدید مشخص شود اما برخی افراد غیر ورزشی که خارج از حوزه ورزش حضور دارند از سر دلسوزی بدنبال انتخاب شبانه یا برگزاری جلسه هیأت مدیره پیش از دریافت استعفای رسمی بودند که وزارت ورزش و جوانان در این جلسه شرکت نکرد و مطلع نیستیم این جلسه تشکیل شده است یا خیر! اما چون ورزش، موضوعی تخصصی است، این کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ورزش: سرپرست استقلال هنوز استعفای کتبی نداده است

وزارت ورزش: سرپرست استقلال هنوز استعفای کتبی نداده است