مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 14:472023-07-06اقتصادي

وجود 570 میلیارد تومان بودجه از تملک و دارایی در حساب استان


استاندار زنجان از وجود حدود 570 میلیارد تومان بودجه از تملک و دارایی در حساب دستگاه های اجرایی خبر داد و افزود: مدیران در فرصت باقیمانده تا پایان سال مالی نسبت به اجرای پروژه با این اعتبار و هزینه آن اقدامات لازم را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تاکید بر وجود مجموعه ای از محدودیت در بودجه عمومی اظهار کرد: با تلاش های انجام شده در حال حل برخی از این محدودیت ها هستیم.

استاندار زنجان به وابستگی های موجود به بودجه عمومی در سطح کشور اشاره و تصریح کرد: از طرف دیگر، پروژه هایی برای این بودجه ملی و استانی تعریف شده که من هم دلیل تعریف آن را نمی دانم که تمام شدنی هم نیستند که استخرها از نمونه های آن است ولی در کل این پروژه ها باید جمع شوند.

وی بر لزوم تغییر نگاه مدیران از تمرکز بر روی بودجه ریزی کشوری تاکید کرد و گفت: راه کار حل این مشکل مولدسازی یعنی تولید ثروت از داشته ها است که در این رابطه در مسیر درستی هم حرکت می شود چرا که امور به صورت شفاف در حال اجرا است.

افشارچی تغییرات روی داده در مازاد مالیاتی را از دیگر تعییرات روی داده در امور بودجه دانست و گفت: در این رابطه بعد از تکرارها و درخواست های فراوان، تخصیص از آخر سال به تخصیص سه ماهه تغییر یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 570 میلیارد تومان بودجه از تملک و دارایی در حساب استان

وجود 570 میلیارد تومان بودجه از تملک و دارایی در حساب استان