مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-16سياسي

برگزاری آیین «اذن عزا» در سیستان و بلوچستان


مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، از برگزاری سالانه آیین فاخر «اذن عزا» در سیستان و بلوچستان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، از برگزاری سالانه آیین فاخر اذن عزا در سیستان و بلوچستان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی امروز یکشنبه در نشست صمیمانه اعضای شورای عالی هیئت های مذهبی سیستان و بلوچستان با حضور اعضا در محل سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته برنامه ای با عنوان اذن عزا در سیستان و بلوچستان در راستای گرفتن اجازه برای ورود به محرم و برنامه های این ماه، در زاهدان برنامه ریزی و مقرر شده تا این برنامه همه ساله و قبل از ورود به ماه محرم الحرام برگزار شود.

وی با بیان این مطلب که آیین فاخر اذن عزا در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد، بیان کرد: در این برنامه سخنران و مداح کشوری دعوت شده و در حاشیه آن از چندین پیرغلام امام حسین(ع) تجلیل و شال عزا به صورت نمادین بر دوش آنها خواهیم انداخت تا رسماً وارد برنامه ها محرم الحرام شویم.

این مقام مسئول با اشاره به نقش پدری و نظارت شورای عالی هیئت های مذهبی استان، تأکید کرد: شورای عالی هیئت های مذهبی در استان نمایشی و بدون اثرنبوده و از اول به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین «اذن عزا» در سیستان و بلوچستان

برگزاری آیین «اذن عزا» در سیستان و بلوچستان