مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-03اقتصادي

نیکبخت: برنج مازاد کشاورزان با اعتبار 2500 میلیارد تومان خریداری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در دیدار صمیمی با مدیران اتحادیه ها و تشکل های ملی کشاورزی اظهار کرد: - وزیر جهاد کشاورزی گفت: 2500 میلیارد تومان برای خرید برنج مازاد شمال توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران مصوب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در دیدار صمیمی با مدیران اتحادیه ها و تشکل های ملی کشاورزی اظهار کرد: من اعتقاد قلبی به تشکل ها دارم، موفقیت دولت و وزارت جهاد کشاورزی در گرو ارتباط نزدیک با تشکل ها است.

وی افزود: تمام تصدی های مربوط به وزارتخانه باید به تشکل ها واگذار شود و نقش وزارت جهاد کشاورزی تنها سیاستگذاری و نظارت بر امور باشد، همچنین همراه با مسوولیت، اختیارات لازم و ابزار کار هم به تشکل ها داده شود.

نیکبخت با بیان اینکه تشکل ها باید مطالبه گر باشند، تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی پیگیر واگذاری تصدی ها خواهد بود، اما باید گام به گام پیش برویم.

وی ادامه داد: در کشور های توسعه یافته 98 درصد از تولید محصول پس از برداشت بسته بندی و صادر می شود و صنایع تبدیلی نقش بالایی در این میان دارد که در وزارت جهاد کشاورزی متولی توسعه صنایع تبدیلی، مرکز مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکبخت: برنج مازاد کشاورزان با اعتبار 2500 میلیارد تومان خریداری می شود

نیکبخت: برنج مازاد کشاورزان با اعتبار 2500 میلیارد تومان خریداری می شود