مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 21:502023-07-21اقتصادي

برگزاری رویداد «اینوتک» مهرماه امسال در اصفهان


مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری رویداد «اینوتک» در حوزه فناوری هم زمان با آیین جایزه ویژه مصطفی در مهرماه گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مرتضی نصوحی مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری نخستین پنجشنبه های فناور با موضوع مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ، اظهار کرد: مهمترین دستاورد این نشست ساخت کلاه هوشمند آتش نشانی بود.

وی افزود: دومین پنجشنبه فناور با موضوع آب و با رویکرد شناخت شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه برگزار و قرارداد 11 میلیارد تومانی برای تصفیه پساب شهری در شمال اصفهان منعقد شد که هزینه های تصفیه خانه شهرداری را تا یک سوم کاهش می دهد.

نصوحی با بیان اینکه حمل ونقل هوشمند، موضوع سومین پنجشنبه فناور را به خود اختصاص داد، خاطرنشان کرد: در این حوزه ارتباطاتی با شرکت های دانش بنیان با موضوع توزیع هوشمند بار بر روی خودروهای سنگین شکل گرفت که روند انعقاد قرارداد آن پیش می رود.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان با اعلام اینکه مدیریت شهری مهرماه امسال رویداد اینوتک را همزمان با آیین جایزه ویژه مصطفی برگزار می کند، بیان کرد: این رویداد در حوزه فناوری است که رویداد نمایشگاهی نیز در حاشیه آن برگزار و محصولات فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد «اینوتک» مهرماه امسال در اصفهان

برگزاری رویداد «اینوتک» مهرماه امسال در اصفهان