مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-04سياسي

ارتقاء منطقه شکار ممنوع گندیمن به منطقه حفاظت شده از اولویت ها است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل ارتقاء منطقه شکار ممنوع گندیمن به منطقه حفاظت شده در شهرستان انگوت را از اولویت های زیست محیطی دانست.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل ارتقاء منطقه شکار ممنوع گندیمن به منطقه حفاظت شده در شهرستان انگوت را از اولویت های زیست محیطی دانست.

حسن قاسم پور، 13 تیر در دیدار و گفت وگو با ولی اسماعیلی، نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، مساعدت هرچه بیشتر مجلس شورای اسلامی جهت پیشبرد اهداف زیست محیطی را خواستار شد و افزود: کمیسیون اجتماعی مجلس می تواند نقش تاثیر گذاری در ارتقاء فرهنگ محیط زیست داشته باشد.

ولی اسماعیلی، نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس نیز در این جلسه ضمن قول مساعد درخصوص افزایش اعتبارات محیط زیست به منظور تحقق اهداف زیست محیطی، بر لزوم استقرار دائم نمایندگی و جذب و تکمیل نیروی انسانی نمایندگی محیط زیست در شهرستان انگوت تاکید کرد.

قاسم پور بر ارتقاء منطقه شکار ممنوع گندیمن به منطقه حفاظت شده را به عنوان یک شاخص مهم زیست محیطی و یکی از اولویت های اداره کل حفاظت محیط زیست استان در شهرستان انگوت عنوان کرد و گفت: درخصوص دائمی شدن نمایندگی حفاظت محیط زیست در شهرستان انگوت جهت تسریع و تسهیل در انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء منطقه شکار ممنوع گندیمن به منطقه حفاظت شده از اولویت ها است

ارتقاء منطقه شکار ممنوع گندیمن به منطقه حفاظت شده از اولویت ها است