مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-12اجتماعي

هوای قابل قبول اصفهان در بیست و یکمین روز تابستان/ شاخص 75 است


شاخص هوای کلان شهر اصفهان امروز بیست و یکم تیرماه بر اساس داده های 16 ایستگاه پایش فعال با میانگین 75 وضعیت سالم را نشان می دهد.

- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: میانگین شاخص هوای کلان شهر اصفهان امروز چهارشنبه بیست و یکم تیرماه براساس داده های دریافتی 16 ایستگاه پایش فعال با شاخص 75 در وضعیت قابل قبول ثبت شد.

جمشید لقایی افزود: براساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای اصفهان، امروز آلاینده غالب هوای این کلان شهر ذرات معلق 2.

5 میکرون بوده که شاخص آن برابر 66 و در وضعیت قابل قبول است.

وی با اشاره به اینکه امروز شاخص هوا در ایستگاه سپاهان شهر با میانگین 45 AQI در وضعیت پاک است، گفت: شاخص هوا همچنین در ایستگاه سنجش خیابان فیض با 57، خیابان میرزا طاهر با 61، محله ولدان (ایستگاه ورزشگاه میثاق) با 67، پارک زمزم با 68، خیابان فرشادی با 70، خیابان شهید باهنر با 73، دانشگاه صنعتی با 74، رهنان با 80، زینبیه با 87 و کردآباد با 98 AQI وضعیت قابل قبول را نشان می دهد.

همچنین سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست (منطقه اصفهان)، امروز شاخص هوا در ایستگاه خیابان استانداری با 53، خیابان پروین با 80 و خیابان رودکی با 59 در وضعیت قابل قبول و در ایستگاه خیابان احمدآباد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای قابل قبول اصفهان در بیست و یکمین روز تابستان/ شاخص 75 است

هوای قابل قبول اصفهان در بیست و یکمین روز تابستان/ شاخص 75 است