مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-11سياسي

دانشجویان برای کار گروهی آموزش ببینند/ ضرورت مدیریت اوقات فراغت دانشجویان


وزیر علوم با بیان اینکه دانشجویان باید کار گروهی و جمعی را در دانشگاه ها آموزش ببیند، گفت: حدود 85 ساعت در هفته برای اوقات فراغت دانشجویان در نظر گرفته شده که باید این زمان مدیریت و هدایت شود.

- وزیر علوم با بیان اینکه دانشجویان باید کار گروهی و جمعی را در دانشگاه ها آموزش ببیند، گفت: حدود 85 ساعت در هفته برای اوقات فراغت دانشجویان در نظر گرفته شده که باید این زمان مدیریت و هدایت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی زلفی گل در پیامی به هفتاد و چهارمین گردهمایی مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: مدیریت و برنامه ریزی در حوزه فرهنگی دانشجویان، حرکتی موثر است که موجب می شود برای آینده کشور کادرسازی کنیم و دانشجویان را تک بعدی به جامعه تحویل ندهیم.

وی بیان کرد: کمتر یاد گرفتیم کار گروهی کنیم و اثر هم افزا داشته باشیم و به همین دلیل دانشجویان در دانشگاه ها باید کار گروهی و جمعی را آموزش ببیند و تجربه کنند.

زلفی گل در ادامه خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که در دوران دانشجویی امکان خطا و اشتباه وجود دارد و باید نگاه دانشجویی در قبال اشتباهات دانشجویان داشته باشیم.

وزیر علوم با بیان اینکه هدایت، تشویق و بخشش باید در قبال اشتباهات دانشجویان در اولویت باشد، ادامه داد: مبادا به فرزندان این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان برای کار گروهی آموزش ببینند/ ضرورت مدیریت اوقات فراغت دانشجویان

دانشجویان برای کار گروهی آموزش ببینند/ ضرورت مدیریت اوقات فراغت دانشجویان