مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 17:502023-06-26اجتماعي

کیفیت هوای قم در شرایط ناسالم قرار دارد


شاخص کیفیت هوا در شهر قم امروز دوشنبه 5 تیرماه به علت آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده ها در شرایط ناسالم قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شاخص کیفیت هوای قم (AQI=164) امروز دوشنبه 5 تیرماه به علت آلاینده ذرات معلق هوا (PM2/5)، در شرایط ناسالم قرار گرفت و افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، کودکان و سالمندان و مبتلایان به آسم و زنان باردار باید از فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند.

دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد با توجه به پایداری هوا در روزهای آینده لازم است شهروندان قمی حضور خود را در خارج از منزل به حداقل رسانده به منظور کاهش آسیب به دستگاه تنفسی و سیستم قلب و عروق از انجام فعالیت های بدنی شدید خارج از منزل خودداری کنند.

مرکز بهداشت استان قم از واحدهای صنفی عرضه مواد غذایی نیز خواسته تا از قرار دادن محصولات غذایی آماده مصرف از قبیل آجیل و خشکبار در خارج واحد و کنار معابر عمومی که در معرض آلودگی هوا هستند خودداری کنند.

آسمان قم امروز صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید با سرعت 55-35 کیلومتر بر ساعت و همراه با پدیده گرد و خاک بوده است.

کمینه دما قم امروز 24 و بیشینه 39 درجه بوده است که پیش بینی می شود طی دو روز آینده گرمای دمای هوا تا 43 درجه افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوای قم در شرایط ناسالم قرار دارد

کیفیت هوای قم در شرایط ناسالم قرار دارد