مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-13بين الملل

مصطفی الکاظمی از فعالیت جاسوس اسراییلی در بغداد اطلاع داشت


طبق ادعای کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی، نخست وزیر سابق عراق در جریان حضور جاسوس دو تابعیتی این رژیم در بغداد قرار داشت و حتی پیام های هشداری در خصوص خطری که جان این جاسوس را تهدید می کرد به مسکو و واشنگتن ارسال کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هر لحظه اطلاعات جدیدی درباره الیزابت تسورکوف  شهروند اسراییلی-روسی که ماه هاست در عراق مفقود شده، در رسانه های صهیونیستی منتشر می شود.

رسانه های صهیونیستی، امروز (پنجشنبه، 13 جولای) اذعان کردند: تسورکوف از سال 2020 تا زمان ناپدید شدن همواره به عراق رفت و آمد داشته و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر وقت عراق در جریان فعالیت این شهروند دو تابعیتی قرار داشت و اطلاع داشت که وی علاوه بر روسیه، دارای تابعیت اسراییل نیز هست.

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص گزارش داد: مصطفی الکاظمی، نخست وزیر سابق عراق که پیش تر پست ریاست دستگاه اطلاعات ملی این کشور را در دست داشت، طی نامه ای به واشنگتن و مسکو، به آن ها ابلاغ کرده بود که دو تابعیتی بودن تسورکوف او را به خطر می اندازد.

  به اعلام این شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی، این هشدار شخصاً توسط مقامات اسراییلی به تسورکوف حتی قبل از آخرین سفرش به عراق، ابلاغ شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصطفی الکاظمی از فعالیت جاسوس اسراییلی در بغداد اطلاع داشت

مصطفی الکاظمی از فعالیت جاسوس اسراییلی در بغداد اطلاع داشت