مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-01سياسي

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه الزهرا: اهانت به قرآن ناشی از استیصال جبهه استکبار است


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا گفت: اهانت به قران که ناشی از استیصال جبهه استکبار است، ذره ای از ارادتِ عدالت خواهان عالم را از قرآن و اسلام ناب محمدی کم نخواهدکرد.

- نرجس رضوانی نیا دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در رابطه با هتک حرمت به قرآن در سوئد گفت: حادثه تلخ و تأثرآور صدور مجوز قرآن سوزی توسط پلیس کشور سوئد و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، بار دیگر عمق کینه و عداوت عاملان این اقدامات شنیع را نسبت به اسلام عزیز نشان داد.

وی افزود: در پی هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد، شاهد موجی از خشم ملت ایران و البته مسلمانان سایر کشور های مختلف به این امر وقیح هستیم.

و نکته قابل تامل اینکه فردی که قرآن را سوزانده بود برای این کار خود مجوز پلیس را گرفته بود.

این فعال دانشجویی ادامه داد: پلیس سوئد قبل از این با درخواست برگزاری تجمع اعتراضی و آتش زدن قرآن مخالفت می کرد، اما دو هفته قبل دادگاه حکم پلیس را لغو کرد و گفت قرآن سوزی در راستای آزادی ابراز نظر است که قانون اساسی سوئد آن را تضمین کرده است، حال این سوال به وجود می آید که در کجای دنیا و در کدام قانون اساسی به اسم آزادی بیان می توان قرآن را آتش زد و به مقدسات دینی توهین کرد؟ رضوانی نیا تاکید کرد: بی شک دامن زدن به پدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه الزهرا: اهانت به قرآن ناشی از استیصال جبهه استکبار است

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه الزهرا: اهانت به قرآن ناشی از استیصال جبهه استکبار است