مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-03سياسي

محور اصلی اقتصاد کرمانشاه گردشگری است


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، گردشگری را محور اصلی اقتصاد استان دانست و گفت: در کنار انوع گردشگری موجود در استان، - ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، گردشگری را محور اصلی اقتصاد استان دانست و گفت: در کنار انوع گردشگری موجود در استان، روی دو موضوع گردشگری سلامت و گردشگری مذهبی تمرکز خواهیم کرد.

عبدالوحید محمدی امروز (12 تیر) در مراسم معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، با اشاره به نقشی که حوزه گردشگری می تواند در اشتغالزایی داشته باشد، اظهارکرد: متاسفانه طی دهه های گذشته بنا به دلایل مختلفی، کرمانشاه آمار بالای بیکاری کشور را به خود اختصاص داده است، درحالیکه این استان پتانسیل های زیادی بویژه در حوزه گردشگری دارد که می توان در آنها اشتغالزایی کرد.

وی ادامه داد: امروزه برخی از کشورهای دنیا مانند ترکیه توانسته اند از محل صنعت گردشگری، درآمدزایی و اشتغالزایی بسیاری را برای کشورهایشان به همراه بیاورند و بهره مناسبی از این صنعت ببرند.

محمدی تصریح کرد: در ایران هم برخی از استان های کشور طی سال های گذشته از ظرفیت های گردشگری خود به خوبی استفاده کرده اند و اکنون گردشگری آنها رونق خوبی دارد، اما ما هنوز در کرمانشاه نتوانسته ایم از ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور اصلی اقتصاد کرمانشاه گردشگری است

محور اصلی اقتصاد کرمانشاه گردشگری است