مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-14سياسي

نهاد دانشگاه باید منتقد فردگرایی افراطی و سیطره منطق تجددی باشد


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با تأکید بر نقش هدایتگر شهدا گفت: این نقش شهدا بسیار مهم و حائز اهمیت است، بالاخص در جهان امروز که تحت سیطره منطق تجددی و ساز و کارهای سرمایه داری، - معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با تأکید بر نقش هدایتگر شهدا گفت: این نقش شهدا بسیار مهم و حائز اهمیت است، بالاخص در جهان امروز که تحت سیطره منطق تجددی و ساز و کارهای سرمایه داری، فردگرایی، منفعت گرایی، تنوع طلبی و دنیاگرایی در حال رشد است و البته نهاد دانشگاه باید منتقد این وضعیت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین کلانتری در جمع دانشجویان حاضر در طرح ملی ضیافت ایثار در مشهد گفت: خوشحالم در جمعی هستم که یادگاران و نشانه های ایثار و فداکاری و رشادت و شجاعت و شهادت هستند و به قول سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی، وای بر آن کس که در صحرای محشر سر از خاک بردارد و نشانه ای از معرکه ی جهاد در بدن داشته باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم بر نقش هدایتگر شهدا تاکید کرد و گفت: عجیب اینجاست که شهدا با سوار شدن خود بر این کشتی نه فقط خودشان را نجات دادند، که رایه الحسین و رایه النجات شدند و همه ما را نیز دعوت به هدایت و نجات می کنند.

بر همین اساس است که شهید مطهری می فرمودند شهدا شمع محفل بشریت هستند؛ سوختند و محفل بشریت را روشن کردند ، یا به تعبیر رهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد دانشگاه باید منتقد فردگرایی افراطی و سیطره منطق تجددی باشد

نهاد دانشگاه باید منتقد فردگرایی افراطی و سیطره منطق تجددی باشد