مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-22اجتماعي

محدودیت جدید ترافیکی/ با تغییر ساعت ادارات ترافیک نصف شد


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: با تغییر ساعات و شناور شدن ساعت کار ادارات، ترافیک در مسیرهای شرقی و غربی تهران به نصف کاهش پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ احسان مؤمنی اظهار داشت: از امشب (شنبه 31 تیر) تردد کامیون ها تا ساعت 24 در سطح شهر تهران ممنوع است همچنین در شب های تاسوعا و عاشورای حسینی تردد کامیون ها برای حمل و نقل بار تا ساعت 2 بامداد ممنوع است.

رانندگان و مسئولان باربری ها به صورتی برنامه ریزی کنند که ساعت 24 به بعد در سطح معابر شهر تهران حضور یافته یا تردد داشته باشند.

وی ادامه داد: معمولاً این کامیون ها خارج از شهر تهران در حال تردد هستند و بارها را به سمت تهران می آورند که باید به صورتی حرکت و رسیدن به مقصد تهران را برنامه ریزی کنند که بعد از ساعت 12 شب وارد شهر شوند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: پلیس قبل از ساعت 24 به هیچ عنوان به کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین و باری اجازه تردد در معابر شهر تهران را نخواهند داد.

سرهنگ مؤمنی خاطرنشان کرد: در 2 شب آخر عزاداری ها (تاسوعا و عاشورا) هم تردد کامیون ها برای حمل و نقل بار تا ساعت 2 بامداد ممنوع است یعنی از ساعت 2 شب به بعد می توانند در سطح معابر پایتخت تردد کنند که رانندگان خودروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت جدید ترافیکی/ با تغییر ساعت ادارات ترافیک نصف شد

محدودیت جدید ترافیکی/ با تغییر ساعت ادارات ترافیک نصف شد