مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:202023-06-28پزشكي

درمان آکنه تنها با یک برچسب


با توجه به اینکه درمان های موجود برای آکنه برای برخی افراد موثر نیستند و ممکن است عوارض جانبی ناخواسته ای ایجاد کنند، یک برچسب ریزسوزن فراصوت برای از بین بردن باکتری های آکنه ساخته شده است.

- با توجه به اینکه درمان های موجود برای آکنه برای برخی افراد موثر نیستند و ممکن است عوارض جانبی ناخواسته ای ایجاد کنند، یک برچسب ریزسوزن فراصوت برای از بین بردن باکتری های آکنه ساخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیو اطلس، یک برچسب ریزسوزن جدید می تواند امید جدیدی را برای افرادی که تلاش می کنند آکنه خود را تحت کنترل نگه دارند، به ارمغان بیاورد.

این نوآوری به جای استفاده از آنتی بیوتیک ها، نانوذراتی را آزاد می کند که در اثر قرار گرفتن در معرض امواج فراصوت، باکتری های عامل آکنه را از بین می برند.

آکنه معمولاً زمانی اتفاق می افتد که ترشح بیش از حد چربی پوست، فولیکول های مو را مسدود می کند و یک ریزمحیط کم اکسیژن ایجاد می کند که در آن باکتری Propionibacterium acnes رشد می کند.

بنابراین فولیکول، عفونی و ملتهب می شود و یک جوش قرمز برجسته ایجاد می کند.

آکنه یا رُخ جوش یا جوش غرور جوانی که مردم آن را با عنوان جوش های ناشی از غرور جوانی می شناسند، یکی از شایع ترین بیماری های پوستی و شایع ترین علت مراجعه بیماران به پزشکان پوست و مو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان آکنه تنها با یک برچسب

درمان آکنه تنها با یک برچسب