مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 19:252023-07-03سياسي

دادگستری شهرستان قدس: مشکلات کارگران رسیدگی و حقوق معوقه پرداخت شود


رییس دادگستری شهرستان قدس با بیان اینکه به شهرداری و شورای شهر درخصوص حقوق کارگران پیمانی تذکر داده شده بود، گفت: در انعقاد قراردادهای پیمانکاری کم کاری شده و باید این موضوع رسیدگی و حقوق معوقه پرداخت شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهر قدس، سیدحمیدرضا حسینی رییس دادگستری شهرستان قدس ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: ارائه گزارش عملکرد فعالیت های شهرداری مورد پسند است و باید آن را به مردم تعمیم داد، چون این موضوع موجب افزایش ایمان و امید در جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خروجی جلسات باید با اقدامات عملی نتیجه دهد تا انگیزه برای اقدامات امیدوار کننده بیشتر شود، در خصوص حقوق کارگران پیمانی شهرداری تاکید کرد: درخواست های بسیاری درخصوص رسیدگی به این موضوع شده و از شهردار خواسته می شود با کمک فرماندار این معضل را حل کنند.

  رییس دادگستری شهرستان قدس ادامه داد: پیش از این به شهرداری و شورای شهر و حقوقی شهرداری تذکر داده شده و در انعقاد قراردادهای پیمانکاری زیاد کم کاری شده بود که باید این مسأله مرتفع و مشکلات کارگران رسیدگی و حقوق معوقه پرداخت شود.

  حسینی افزود: یک روز عقب افتادگی حقوق کارگر هم قابل تصور نیست و خالی شدن سفره بسیار استخوان سوز و مستهلک کننده است و امید را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری شهرستان قدس: مشکلات کارگران رسیدگی و حقوق معوقه پرداخت شود

دادگستری شهرستان قدس: مشکلات کارگران رسیدگی و حقوق معوقه پرداخت شود