مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:062023-07-11اقتصادي

اشتغالزایی مستقیم بیش از 1000 هزار نفر با افتتاح ایرانی ترین پروژه کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی محمد روستا در بازدید پتروشیمی گچساران با اشاره به اینکه این ابر پروژه در سفر دولت به استان بهره برداری و مورد افتتاح قرار می گیرد، گفت: این مجتمع چند شاخص مهم فنی و کاری دارد و تمام ایرانی الفین ساخته شده در کشور است.

روستا بیان کرد: بیش از 70 درصد قطعات هاتیک این مجتمع توسط فرزندان ایران اسلامی در شرکت های دانش بنیان ساخته شده است.

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار داشت: این پتروشیمی در زمینی به مساحت157 هکتار بنا شده و آب آن از سد کوثر، برق کارخانه از خوزستان و تامین خوراک آن توسط پالایشگاه بید بلند انجام می شود.

 روستا افزود: محصول پتروشیمی گچساران یک میلیون اتیلن و 84 هزار تن سیتری پلاس است که با گسترش و توسعه واحدهای جانبی محصولات متنوعی تری داشته باشیم.

وی بیان کرد: طی دو سال اخیر 12 هزار میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شد که اقدام خوبی است که توسط مجتمع خلیج فارس و زیر مجموعه انجام گرفته است.

روستا عنوان کرد: پتروشیمی از مطالبات به حق مردم استان خصوصا شهر گچساران است که با افتتاح آن یک هزار و 100 نفر به طور مستقیم مشغول به کار می شوند.

روستا عنوان کرد: علاوه بر بهره برداری و افتتاح پتروشیمی گچساران ارزآوری و سودآوری و رونق منطقه را به همراه خواهد داشت و به خط تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی مستقیم بیش از 1000 هزار نفر با افتتاح ایرانی ترین پروژه کشور

اشتغالزایی مستقیم بیش از 1000 هزار نفر با افتتاح ایرانی ترین پروژه کشور