مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 06:462023-07-06اجتماعي

گرمای 50 درجه مهمان بوشهر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، پیام مساعدی کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از فردا امروز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده دمای هوا در برخی از شهرهای این استان به آستانه 50 درجه سانتیگراد می رسد.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته نیز برازجان و خورموج با 45، عسلویه با 44 و جم با 43 درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند و در این مدت گناوه، بوشهر، عسلویه و خارگ نیز به ترتیب رطوبت 94، 89، 83 و 78 درصدی را تجربه کردند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: از فردا و طی هفته آینده در اغلب ساعت ها با وزش بادهای جنوبی، رطوبت و شرجی هوا در سطح استان افزایش خواهد یافت بنابراین پیش بینی می شود طی این مدت غبار محلی، گاهی وزش باد و طی صبحگاه در برخی از نقاط مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان باشد.

مساعدی گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می شود؛ در همین مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی و از فردا جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا 28 گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت و در فراساحل 14 تا 42 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمای 50 درجه مهمان بوشهر شد

گرمای 50 درجه مهمان بوشهر شد