مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-14اقتصادي

ارزآوری محصولات لبنی با ایجاد پالایشگاه شیر به 2 میلیارد و 700 هزار دلار می رسد


صادرکننده کره هستیم و بنابر آمار در سال گذشته با 500 هزارتن صادرات توانستیم 700 میلیون دلار ارزآوری داشته باشیم که با احداث پالایشگاه شیر میزان ارزآوری به 2 میلیارد و 700 هزار دلار می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی انجمن صنایع لبنی کشور، غلام علی سلیمانی عضو هیئت مدیره انجمن صنایع لبنی در دومین همایش صنعت لبنیات گفت: اقتصاد دستوری در اسلام و علم نیست اما برخی به آن تاکید دارند در این صورت اقتصاد به  جایی می رود که به نفع ملت نیست.

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع لبنی افزود: اگر بخواهیم فرمایشات مقام معظم رهبری را اجرا کنیم تا با تولید دانشی بتوانیم محصولات را صادر و مانع واردات شویم، نیاز به آموزش داریم.

سلیمانی با تاکید بر اینکه برای حمایت از تولید کننده و صادر کننده ارز باید تک نرخی باشد، ادامه داد: اگر ارز تک نرخی نباشد، تولید و صادرات معنا و مفهوم ندارد.

همچنین با قوانین موجود نمی توان به درستی تولید و صادرات کرد.

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع لبنی با تاکید بر داشتن وزیر صادرات در راستای توسعه صادرات گفت: اگر صادرات و ارزآوری مهم است، وزارتخانه یک سازمانی می خواهد که با سازمان دیگر هماهنگ شود که متاسفانه بخش خصوصی حریف دولتمردان نیست به طوری که به رغم دستور و ابلاغ رییس جمهور های مختلف، زیرمجموعه ها جواب نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزآوری محصولات لبنی با ایجاد پالایشگاه شیر به 2 میلیارد و 700 هزار دلار می رسد

ارزآوری محصولات لبنی با ایجاد پالایشگاه شیر به 2 میلیارد و 700 هزار دلار می رسد