مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 22:202023-07-12اقتصادي

کاهش چند پله ای رتبه تورم لرستان


استاندار لرستان با اشاره به اینکه عوامل زیادی از جمله عرضه و تقاضا، انتظارات مردم و نااطمبنانی هایی که در بین عموم در خصوص افزایش نرخ قیمت کالاها شکل می گیرند در مقوله تورم نقش دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار شامگاه چهارشنبه در کارگروه کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان هیات اندیشه ورز نخبگانی استان با اشاره به اینکه کنکاش و بررسی ها و پیشنهادات نخبگان استان در راستای مهار تورم و افزایش تولید باید شکل عملیاتی به خود بگیرد، عنوان کرد: گزارش 471 قلم اساسی در تورم از مهم ترین دستورکارهای این جلسه بود.

وی بیان کرد: در جلسه ی قبل بررسی نرخ قیمت این اقلام مصوب شده و در این جلسه گزارش جامعی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارائه شد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه عوامل زیادی از جمله عرضه و تقاضا، انتظارات مردم و نااطمینانی هایی که در بین عموم در خصوص افزایش نرخ قیمت کالاها شکل می گیرند در مقوله تورم نقش دارد، گفت: با برنامه ریزی که انجام شد رتبه استان در کاهش تورم چند پله ارتقا پیدا کرده است.

زیویار تأکید کرد: برنامه هایی که در استان برای مهار تورم در دست اجرا است، موفقیت آمیز بوده است، اما رسیدن به نتیجه ی دلخواه در بلند مدت مستلزم تداوم روند این برنامه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چند پله ای رتبه تورم لرستان

کاهش چند پله ای رتبه تورم لرستان