مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 19:502023-07-15حوادث

غرق شدن دومین کودک کمتر از 24 ساعت در رودخانه هراز


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به آغاز عملیات جستجوی کودک غرق شده در رودخانه هراز توسط تیم های امداد و نجات، گفت: در کمتر از 24 ساعت دومین کودک در رودخانه هراز غرق شد.

- جمشید نیکزاد دقایقی قبل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل، اظهار کرد: در کمتر از 24 ساعت دومین کودک در رودخانه هراز غرق شد.

وی با اشاره به آغاز عملیات جستجوی کودک غرق شده 9 ساله در رودخانه هراز، افزود: از ساعت 9 و 15 دقیقه صبح امروز با اعلام خبر غرق شدگی از طریق مرکز 112 با جمعیت هلال احمر کودکی به نام (علی ـ م) در منطقه آب اسک رودخانه خروشان هراز تیم های امداد و نجات پایگاه های رینه، گزنک و یک تیم پشتیبانی از شهرستان آمل وارد میدان شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به افزوده شدن تیم های جستجو و نجات از پایگاه های امدادی مستقر در محور هراز و جمعیت هلال احمر، خاظرنشان کرد: عملیات از نخستین ساعات اعلام خبر آغاز شده و تیم های امداد و نجات کوهستان، دهیاری و نیروهای مردمی نیز مشارکت دارند.

نیکزاد با اشاره به اینکه تاکنون هیچ اثری از کودک 9 ساله پیدا نشد ولی همچنان جستجوها در منطقه ادامه دارد، گفت: از همه مسافران و گردشگران تقاضا دارم در صورتی که حاشیه رودخانه خروشان و کبیر هراز را برای استراحت و تفریح خود و خانواده انتخاب می کنند مراقب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن دومین کودک کمتر از 24 ساعت در رودخانه هراز

غرق شدن دومین کودک کمتر از 24 ساعت در رودخانه هراز