مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-22اقتصادي

دنای، بازیگر جسور و نوپای تولیدکننده لوازم صوتی و تصویری در ایران


یازده سال پیش، در یکم مردادماه 1391، شرکتی متولد شد که خیلی زود، جایگاه ویژه ای در بازار لوازم صوتی و تصویری برای خود باز کرد.

- یازده سال پیش، در یکم مردادماه 1391، شرکتی متولد شد که خیلی زود، جایگاه ویژه ای در بازار لوازم صوتی و تصویری برای خود باز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دنای، برای آشنایی با این برند تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تولد یک برند شرکت مهرمینا الکترونیک، با شعار حس کیفیت برتر، ابتدا فعالیت خود را با مونتاژ و تولید گیرنده ی دیجیتال آغاز کرد.

خیلی زود، در بازار ایران، نام گیرنده ی دیجیتال با نام دنای گره خورد و این پخش کننده ها، با برند دنای راه خود را به خانه ها باز کردند.

تنها در عرض دو سال، شرکت مهرمینا الکترونیک، برند دنای، توانست بر فعالیت های خود بیافزاید و کارخانه ی شماره ی یک خود را تأسیس کند.

با تأسیس این کارخانه به مساحت 2400 مترمربع در سال 1393، واحدهای تزریق پلاستیک و مونتاژ قطعات SMD و DIP بر فعالیت های دنای افزوده شد.

نیازسنجی از مخاطبان و علاقه ی آنان به تماشای فیلم و سریال های روز، در کنار تجربیات موفق دنای در حوزه های مذکور، بنیانگذاران این مجموعه را یاری کرد تا گامی دیگر در راستای توسعه و پیشرفت برداشته و در سال 1395، کارخانه ی شماره ی دو را افتتاح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنای، بازیگر جسور و نوپای تولیدکننده لوازم صوتی و تصویری در ایران

دنای، بازیگر جسور و نوپای تولیدکننده لوازم صوتی و تصویری در ایران