مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-20سياسي

نقشه جامع سامان دهی مواکب به میزان 2 کیلومتر در شلمچه اجرا می شود


امسال نقشه جامع سامان دهی مواکب در مرز شلمچه به میزان 2 کیلومتر اجرا می شود که این اقدام باعث خدمت رسانی شایسته و همیشگی به زائران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد شامگاه چهارشنبه از زیرساخت های اربعین حسینی در مرز بین المللی شلمچه بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: خوشبختانه امسال بناست که نقشه جامع سامان دهی مواکب در مرز بین المللی شلمچه به میزان 2 کیلومتر اجرا شود که این اقدام باعث خدمت رسانی شایسته و همیشگی به زائران می شود.

وی عنوان کرد: برای این امر باید همه دستگاه ها با تمام توان و امکانات وارد عمل شوند تا بتوان به نحو شایسته و کارشناسی شده این نقشه جامع به سرانجام برساند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در آستانه آماده سازی برای اربعین حسینی هستیم و امسال نیز حضور مردم در این حماسه گسترده تر از سال های گذشته خواهد بود و باید تمهیدات ویژه ای برای این امر اندیشیده شود.

امام جمعه اهواز با تاکید بر اینکه نیاز نیست همه از سراسر کشور در مرز شلمچه موکب برپا کنند، تاکید کرد: مردم از سراسر کشور می توانند با نذر کردن غذا و آب و ارسال آن به مواکب در مرزها در میزبانی از زائران حسینی پیشگام باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه جامع سامان دهی مواکب به میزان 2 کیلومتر در شلمچه اجرا می شود

نقشه جامع سامان دهی مواکب به میزان 2 کیلومتر در شلمچه اجرا می شود