مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 05:202023-07-10اقتصادي

رییس شورای ملی زیتون ایران: صندوق بیمه کشاورزی از باغداران حمایت نمی کند


رییس شورای ملی زیتون ایران با بیان اینکه سخت به نظر می رسد که امسال دولت خرید تضمینی روغن زیتون را انجام بدهد، چرا که امسال زیتون کم است، گفت: - مهدی عباسی، رییس شورای ملی زیتون ایران در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه امسال سال آور زیتون نیست، چرا که طبق اذعان زیتون کاران طارمی این محصول کاهش 80 درصدی یافته است آیا با این وجود دولت خرید تضمینی روغن زیتون در سال جاری را انجام خواهد داد، اظهار داشت: سخت به نظر می رسد که امسال دولت خرید تضمینی روغن زیتون را انجام بدهد، چرا که امسال زیتون کم است و پیش‎ بینی می شود زیتون برای برداشت کنسروی انجام شود.

رییس شورای ملی زیتون ایران ادامه داد: به دلیل اینکه امسال زیتون کم است، لذا چیزی برای دولت نمی ماند که خرید تضمینی روغن زیتون را انجام دهد.

وی در ادامه در رابطه با علت اینکه چرا یک سال محصول زیتون آورده دارد و یک سال ندارد، تصریح کرد: یک دلیل آن به رقم زرد این محصول برمی گردد، چرا که رقم زرد این محصول سال آور و نیاور دارد.

عباسی دلیل دیگر آن را عدم تغذیه مناسب درخت زیتون عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه درخت نیاز دارد وقتی یک سال باور می شود باید تقویت شود که در این راستا برخی از باغداران این موضوع را تا حدودی با رعایت تغذیه و با محلول پاشی و اخذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای ملی زیتون ایران: صندوق بیمه کشاورزی از باغداران حمایت نمی کند

رییس شورای ملی زیتون ایران: صندوق بیمه کشاورزی از باغداران حمایت نمی کند