مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-07فرهنگي

هیچ مخاطب زیر 18 سالی این نمایش را ندید!/ دیدن «دختر کفش عروسکی»


در هشتمین روز از جشنواره نمایش های عروسکی تهران - مبارک یک نمایش کودک مورد توجه قرار گرفت و یک اثر نمایشی نیز برای مخاطبان بالای 18 سال به صحنه رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز گذشته پنجشنبه 15 تیر ماه در هشتمین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک چهار نمایش در بخش صحنه ای و چهار اثر در بخش فضای باز اجرا شدند.

نمایش های ایرانی صحنه ای شامل زنده به گور به نویسندگی صادق هدایت و کارگردانی مریم ایرانمنش در تالار سایه، مبارک در قصه های خوب به نویسندگی و کارگردانی سعیده دهقانی نژاد از کرج در کارگاه نمایش، تاریکی به نویسندگی زینب مقیسه و غزاله عبادی با کارگردانی غزاله عبادی در سالن کوچک مولوی و دختر کفش عروسکی به نویسندگی امین رضا ملک محمودی با کارگردانی امیرافسر شیبانی در تالار هنر بودند.

در هشتمین روز جشنواره مخاطبان شاهد نمایش های ایرانی بودند و هیچ اجرای خارجی در این روز به صحنه نرفت.

در این روز نمایش دختر کفش عروسکی مورد استقبال زیاد مخاطبان قرار گرفت و میزبان تعدادی از گروهای شهرستانی و همچنین مهمانان خارجی جشنواره بود.

این اثر نمایشی با خلق جهانی فانتزی مخاطبش را به دنیای خیال می برد و در همراهی با موسیقی و آواز، غیرواقعی کردن اندازه اشیای روزمره و عروسک های متنوع ارتباط خوبی با مخاطب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مخاطب زیر 18 سالی این نمایش را ندید!/ دیدن «دختر کفش عروسکی»

هیچ مخاطب زیر 18 سالی این نمایش را ندید!/ دیدن «دختر کفش عروسکی»