مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:402023-06-26سياسي

مطالبات نخبگان ایرانی خارج از کشور


تعدادی از دانشجویان و دانش آموختگان نخبه ایرانی خارج از کشور در نشست با معاون علمی مطالباتی را پیرامون خدمت سربازی، دوره پست داک و اشتغال نخبگان پس از بازگشت مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست برخی از نخبگان و دانشجویان ایرانی خارج از کشور صبح امروز با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی رییس بنیاد ملی نخبگان و باقری فرد قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در محل بنیاد برگزار شد.

در این مراسم دانشجویان و دانش آموختگانی از دانشگاه های مطرح و برتر دنیا از کشورهای انگلستان، هندوستان، اسپانیا، استرالیا و .

حضور داشتند.

حسین زاده دانش آموخته معماری شهرسازی از یکی از دانشگاه های مادرید اسپانیا در این نشست با اشاره به وضعیت حقوقی نامناسب اساتید مدعو در دانشگاه ها گفت: حقوقی که به اساتید مدعو پرداخت می شود، برخورنده است و متاسفانه علی رغم افزایش هزینه ها و افزایش حقوق ها در سایر مشاغل، میزان حقوق اساتید مدعوی که در فوق لیسانس و دکتری تدریس می کنند، تغییری نکرده است.

وی افزود: دانشگاه بر پایه تدریس اساتید مدعو جلو می رود و سوال من این است که چرا در این خصوص وزارت علوم تدبیر و تغییری در این مبالغ ایجاد نمی کند.

استادی که از یکی از بهترین دانشگاه های دنیا فارغ التحصیل شده و به ایران بازگشته، چرا نباید از بیمه و سرویس دهی مناسبی برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات نخبگان ایرانی خارج از کشور

مطالبات نخبگان ایرانی خارج از کشور