مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-07اقتصادي

طعم شیرین بازگشایی یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی کشور


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از تعامل سازنده و هم افزایی بین بخشی پنج دستگاه اجرایی جهت پیشگیری از تعطیلی و حل مشکلات یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولیدی کمربند ایمنی در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهدی خادمی در جلسه بررسی مشکلات واحد تولیدی اخشان ضمن اعلام این خبر مسرت بخش گفت: با پیگیری های معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس،  اداره کل صنعت، معدن و تجارت؛ اداره کار، تامین اجتماعی و بانک ملی ایران طی جلسه ای در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی، راهکارهای حل مشکلات واحد تولیدی مذکور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی با اشاره به رویکرد مثبت بانک ملی در احیای واحد های راکد استان گفت: مشکل اعطای تسهیلات با منشا منابع داخلی این واحد تولیدی با مصوبه کارگروه رفع موانع مرتفع شده است همچنین دیون این شرکت به تامین اجتماعی بررسی و برای تسریع در حل مشکلات مربوطه، بلافاصله جلسه ای به همین منظور و با حضور مدیران شرکت اخشان در سازمان تامین اجتماعی استان برگزار شد.

خادمی اضافه کرد:  با توجه به معوقات  شش ماهه حقوق پرسنلی و به منظور توجه به حقوق جامعه کارگری و پیشگیری از هرگونه تنش اجتماعی، در این جلسه مصوب گردید ، اداره کل صنعت ، معدن و تجارت در اولین فرصت ضمن دعوت از مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعم شیرین بازگشایی یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی کشور

طعم شیرین بازگشایی یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی کشور