مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-02اقتصادي

برقراری 26 هزار تماس مردمی با سامانه 141 خراسان شمالی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: سامانه 141 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در سه ماه گذشته به 26 هزار و 222 تماس مردمی پاسخ داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: سامانه 141 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در سه ماه گذشته به 26 هزار و 222 تماس مردمی پاسخ داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد افزایش یافته است.

وی گفت: در ایام تعطیلات اخیر هم 2 هزار و 264 تماس با اپراتور برقرار شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 32 درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی افزود: وضعیت جوی، مشکل مشاهده شده جاده ای و حمل ونقل باری و مسافری بیشترین موضوع تماس هایی است که کاربران جاده ای در تماس با سامانه گویای 141 گزارش داده اند.

وی اظهارکرد: کاربران جاده ای می توانند از طریق تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت راه های این اداره کل از آخرین وضعیت ترافیکی راه ها، شرایط جوی، راه های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت های تردد وسایل نقلیه در جاده ها و مشکلات راه ها مطلع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری 26 هزار تماس مردمی با سامانه 141 خراسان شمالی

برقراری 26 هزار تماس مردمی با سامانه 141 خراسان شمالی