مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:112023-07-14سياسي

افزایش سرسام آور رهن و اجاره خانه زندگی را بر مردم تلخ کرده است


اجاره و رهن برای برخی ها آرزوی شده کمر مستاجران زیر بار گرانی اجاره و رهن خم شده افزایش سرسام آور رهن و اجاره خانه زندگی را بر مردم تلخ کرده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوق حجت الاسلام مهدی کیانی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته سوق اظهار کرد: شورای نگهبان، عماد ملت و دین و مایه اطمینان و سکینه قلب مؤمنین است و در حقیقت نبض نظام اسلامی به شمار می رود.

  وی بیان کرد:وقتی شورای نگهبان مثل همه دوره های گذشته آن، قوی و قاطع و دقیق باشد، موجب آرامش کسانی می شود که دلشان برای اسلام می تپد و آرزویشان تحقق اهداف اسلامی و شریعت حقه نبویه است.

امام جمعه سوق تصریح کرد: اسلامیت نظام، مهم ترین نهاد جمهوری اسلامی ایران است که قوام نظام به استمرار اسلامیت آن است، و شورای نگهبان تضمین کننده ایناین امرِ بسیار مهم به شمار می رود.

حجت الاسلام کیانی اصل عنوان کرد: دشمنان نظام اسلامی هم در تبلیغاتِ خودشان یکی از نقاطی که متصل شاید در هیچ برهه ای نباشد که این نقطه را فراموش کنند مورد بمباران تبلیغاتی قرار می دهند، شورای نگهبان است.

وی گفت: آن ها از وجود این دستگاه مهم و اثرگذار ناراحتند.

عملکرد شورای نگهبان می تواند مورد نقد و ارزیابی قرار گیرد اما وقتی تصمیمی گرفته شد همگان حتی مخالفان آن نیز باید به قانون پای بند باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرسام آور رهن و اجاره خانه زندگی را بر مردم تلخ کرده است

افزایش سرسام آور رهن و اجاره خانه زندگی را بر مردم تلخ کرده است