مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-16سياسي

برپایی «حسینیه جهادگران» در دهه اول ماه محرم در مازندران


مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا گفت: برای نخستین بار به ابتکار جهادگران استان در سطح مازندران «حسینیه جهادگران» در دهه اول ماه محرم با محوریت شهرستان بابلسر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدمهدی اقبالپور در تشریح ویژه برنامه جهادی و خدمت رسانی حسینیه جهادگران با اشاره به اینکه این برنامه برای نخستین بار به ابتکار جهادگران استان در سطح مازندران برگزار می شود، اظهار کرد: این برنامه در دهه اول محرم با یادبود روحانی شهید حضرت آیت الله سلیمانی و با محوریت شهرستان بابلسر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در دهه اول ماه محرم در کنار عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) یک سری مواکب خدمت رسانی برپا خواهد شد،گفت: در دهه اول محرم گروه های جهادی در کنار هیأت عزاداری مواکبی در قالب درمانی، اداری، معیشتی، فرهنگی و .

برپا و به مردم خدمات رسانی می کنند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا با بیان اینکه  در کنار خدمات دهی به مردم، مراسم عزاداری و ذکر عزای سیدالشهدا (ع) هم برپا است، ادامه داد: در هشت روز اول محرم مواکب به خدمات رسانی در قالب های تعریف شده می پردازند و در تاسوعا و عاشورا تمامی مواکب به پخت و توزیع غذای نذری و عزاداری مشغول می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی «حسینیه جهادگران» در دهه اول ماه محرم در مازندران

برپایی «حسینیه جهادگران» در دهه اول ماه محرم در مازندران