مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-21اقتصادي

یکپارچه سازی اراضی کشاورزی سرخه دنبال می شود


مدیر جهاد کشاورزی سرخه با بیان اینکه یکپارچه سازی اراضی کشاورزی شهرستان به مثابه یک سیاست کلان دنبال می شود، گفت: تا کنون دو کارگاه آموزشی و توجیهی با این موضوع برگزار شده است.

- عباس غفوریان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه اصلاح نقشه و پلاک رفع تداخل و اصلاح و بازنگری طرح های هادی روستایی یکی از اقداماتی است که جهاد سرخه در روزهای اخیر پیگیری کرده است، تاکید کرد: برگزاری دو کارگاه آموزشی تجمیع و یکپارچه سازی اراضی و حفظ کاربری و مدیریت مصرف آب در محل فرمانداری با حضور دهیارها و شوراها و معتمدین روستاها از دیگر اقداماتی است که دنبال می شود.

وی با بیان اینکه خرده مالکی مهمترین مانع اجرای سیستم های آبیاری نوین در راستای کاهش مصرف آب کشاورزی است، تاکید کرد: یکپارچه سازی به مثابه یک سیاست کلان از سوی جهاد کشاورزی سرخه دنبال می شود.

نقشه برداری 512 هکتار زمین برای آبیاری نوین رییس جهاد کشاورزی سرخه با اشاره به گشت های صورت گرفته در زمینه تنظیم بازار و اراضی کشاورزی، تاکید کرد: طی روزهای اخیر بازرسی از 10 مرغداری، بازدید مشترک با حضور نماینده فرمانداری و پلیس مبارزه با مواد مخدر از حومه شهرستان برای عدم کشت شاهدانه و خشاش در اراضی کشاورزی سرخه، گشت مشترک و بازدید از مرغ فروشی ها و قصابی ها و بازدید روزانه و مستمر از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکپارچه سازی اراضی کشاورزی سرخه دنبال می شود

یکپارچه سازی اراضی کشاورزی سرخه دنبال می شود