مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:402023-06-24سياسي

وضعیت جسمی محسن ابراهیم زاده پس از لغو کنسرت هایش


محسن ابراهیم زاده که سانس دوم کنسرت 19 خرداد خود در ارومیه را به دلیل شرایط نامساعد جسمی لغو کرده بود، اکنون طی یک پیام ویدیویی از وضعیت جسمانی خود گفته است.

- محسن ابراهیم زاده که سانس دوم کنسرت 19 خرداد خود در ارومیه را به دلیل شرایط نامساعد جسمی لغو کرده بود، اکنون طی یک پیام ویدیویی از وضعیت جسمانی خود گفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن ابراهیم زاده قرار بود جمعه ـ 19 خرداد ماه ـ در ارومیه طی دو سانس به روی صحنه برود که سانس اول این کنسرت با تأخیر زیاد برگزار شد اما سانس دوم به دلیل آنچه شرایط نامساعد جسمی این خواننده عنوان شد، به مرحله اجرا نرسید که البته همین امر اعتراض عده ای از مخاطبان کنسرت را به همراه داشت.

پس از این اتفاق، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی توضیح داده بود که این خواننده به دلیل مسمومیت و خستگی مفرط از رانندگی طولانی قادر به اجرای کنسرت نبوده است.

ضمن اینکه این خواننده ضمن مداوای اولیه در ارومیه، در مسیر بازگشت به تهران نیز در یکی از بیمارستان های زنجان بستری شده بود.

درحقیقت ماجرا اینگونه روایت شد که ابراهیم زاده به دلیل کنسل شدن پروازش به سمت ارومیه، مجبور به سفر با خودروی شخصی شده و حتی در مسیر حرکت به سمت ارومیه یک سانحه رانندگی نیز در تبریز داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت جسمی محسن ابراهیم زاده پس از لغو کنسرت هایش

وضعیت جسمی محسن ابراهیم زاده پس از لغو کنسرت هایش