مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 23:202023-07-07سياسي

عکس های برنده جایزه عکاسی شاهزاده آلبرت دوم موناکو


روباه در معرض باد در قطب شمال، پرواز دسته جمعی پرندگانی که با طوفان برفی در هیمالیا مواجه می شوند و مرد و پسری در اتاق نشیمن سیل زده از جمله تصاویری هستند که امسال در جایزه عکاسی بنیاد شاهزاده آلبرت دوم موناکو برسمیت شناخته شدند.

- دست اندرکاران این رقابت عکاسی در سومین دوره برگزاری خود امیدوار هستند پیامی برای حفاظت از طبیعت ارائه نموده و اهمیت حفظ طبیعت را نشان دهند.

بیناد برگزار کننده این مسابقه عکاسی در بیانیه ای اشاره کرده است: عکاسی ابزار قدرتمندی برای رساندن صدای حیات وحش و تنوع زیستی در معرض تهدید است .

هیئت داوران متشکل از هفت عکاس حرفه ای عکس های برنده را برای هر دسته از مجموع 10000 تصویر که توسط 2300 عکاس از سراسر جهان ارسال شده بودند انتخاب کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو به نقل از سی ان ان، جایزه بزرگ این مسابقه عکاسی به عکسی گرفته شده از فیلی مضطرب که پس از برخورد با قطار باری در پارک ملی لوپه در گابن در سواحل غربی آفریقای مرکزی تلاش می کند از خود دفاع نماید تعلق گرفت.

لگن آن حیوان شکسته شد و پس از مرگ اش مدیر پارگ گوشت آن فیل را بین اعضای جوامع محلی توزیع کرد.

این عکس به عنوان یادآوری غم انگیز پیامد های درگیری انسان و حیوان قلمداد شد پدیده ای که به دلیل از بین رفتن زیستگاه ناشی از فعالیت های انسانی مانند کشاورزی و توسعه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس های برنده جایزه عکاسی شاهزاده آلبرت دوم موناکو

عکس های برنده جایزه عکاسی شاهزاده آلبرت دوم موناکو