مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:352023-06-24فرهنگي

نقاشی خط، پنجره ای به سمت دنیای نامتناهی


فرهنگ سازی خرید آثار هنری توسط مردم و حمایت از هنرمندان شهرشان به عنوان یک وظیفه باید در دستگاه های متولی هنر انجام شود.

- ایسنا/زنجان یک هنرمند زنجانی گفت: فرهنگ سازی خرید آثار هنری توسط مردم و حمایت از هنرمندان شهرشان به عنوان یک وظیفه باید در دستگاه های متولی هنر انجام شود.

حجت اله نعمتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برپایی نمایشگاه روایت هنر در زنجان، اظهار کرد: نمایشگاه روایت هنر حاصل تلاش مسئولان حوزه هنری و مشارکت هنرمندان حاضر در نمایشگاه است ولی متاسفانه رویدادهای این چنینی در شهر ما اندک شده و خلا برگزاری چنین نمایشگاه هایی به شدت احساس می شود.

وی با بیان اینکه امید است با حمایت مسئولان و مشارکت هنرمندان شاهد تکرار مستمر و ادامه دار این حرکات باشیم، افزود: صددرصد برگزاری نمایشگاه های هنری در موفقیت هنرمندان در فروش آثار می تواند موثر باشد به شرطی که دستگاه های متولی بتواند زمینه را برای آشنایی جامعه مخاطب از وجود چنین آثاری را فراهم کند.

هنرمند زنجانی تصریح کرد: فرهنگ سازی خرید آثار هنری توسط مردم و حمایت از هنرمندان شهرشان به عنوان یک وظیفه باید در دستگاه های متولی هنر برای اعتلای آینده فرهنگ و هنر این مرز و بوم جدی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاشی خط، پنجره ای به سمت دنیای نامتناهی

نقاشی خط، پنجره ای به سمت دنیای نامتناهی