مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-18اقتصادي

نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران به روسیه در زنجان برگزار می شود


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی زنجان از برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران به روسیه در زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید رضا قندیلی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی زنجان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ 18 تا 21 مهرماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان (کاسپین) برگزار خواهد شد، اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران به روسیه فرصت مناسبی برای افزایش تبادلات تجاری و اقتصادی ایران با کشور روسیه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی زنجان افزود: پیرو این موضوع نشست هم اندیشی تدوین راهکارهای توسعه صادرات محصولات غیرنفتی به روسیه 25 تیر ماه با حضور رحمت الله خرمالی مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران، کامبیز میرکریمی، نایب رییس اتاق مشترک ایران و روسیه و فعالان اقتصادی و صاحبان واحدهای بزرگ تولیدی و کسب و کارها در محل سالن کنفرانس سالن میلاد نمایشگاه تهران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه هدف این نمایشگاه نمایش ظرفیت های بیشتری از توانمندی های جمهوری اسلامی ایران به طرف روسی است، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی کرده ایم تا هیات های تجاری گسترده ای از کشور روسیه در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران به روسیه در زنجان برگزار می شود

نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران به روسیه در زنجان برگزار می شود