مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-09اجتماعي

تقاطع غیر همسطح در میدان مدرس همدان احداث می شود


تقاطع غیر همسطح در میدان مدرس همدان احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسلم مخفی صبح یکشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان همدان اظهار کرد: تعداد 23 پل عابر پیاده در شهر همدان داریم که 16 پل مکانیزه و غیر فعال است و با توجه به اعتبار پیش بینی شده و عقد قرارداد، مشکل پل های مکانیزه تا نیمه شهریور مرتفع می شود.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که با نصب پله برقی در پل های مکانیزه مواجه بودیم در 9 پل عابر پیاده آسانسور جایگزین پله برقی می شود.

فرماندار همدان با بیان اینکه با هدف رفع مشکل ترافیک بلوار شهید رجایی و میدان مدرس احداث تقاطع غیر همسطح مدرس در حال بررسی توسط مشاور است، اظهار کرد: طرح جامع ترافیک شهر به عنوان سند بالادستی پیش روی ما است، حمل و نقل عمومی بی آرتی با احداث سه کریدور اصلی در این طرح پیش بینی شده است.

مخفی خاطرنشان کرد: 86 میلیارد اعتبار در بودجه سال جاری شهرداری برای خرید اتوبوس تندرو و86 میلیارد برای زیر ساخت بی آرتی پیش بینی شده است.

فرماندار همدان با اشاره به ناوگان شهری بیان کرد: در ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی شهر همدان 120 دستگاه اتوبوس فعال داریم 12 دستگاه جدید خریداری کردیم که 8 دستگاه بزودی تحویل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع غیر همسطح در میدان مدرس همدان احداث می شود

تقاطع غیر همسطح در میدان مدرس همدان احداث می شود