مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-14اجتماعي

هفته آینده هوای شمال آذربایجان غربی بارانی می شود


رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بارش های رگباری از روز شنبه فردا شمال این استان را در بر می گیرد و تا اواسط هفته نیز این وضعیت ادامه دارد.

- مهدی صابری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت آب وهوایی استان افزود: بر اساس بررسی های هواشناسی انجام شده امروز جمعه، جوی آرام در استان حاکم است؛ اما باتوجه به عبور امواج بارشی از منطقه از فردا و ماهیت بارندگی ها، هشدار زردی در زمینه سیلابی شدن مسیل ها و لزوم به کارگیری تدابیر لازم برای کاهش خسارت ها صادر شده است.

وی با اشاره به افزایش ابر در استان اظهار کرد: آب گرفتگی معابر، بارش تگرگ، رعد برق و وزش باد نیز تا اواخر وقت دوشنبه برای استان پیش بینی می شود که لازم است تدابیر لازم توسط دستگاه ها اتخاذ شود.

صابری ادامه داد: عدم تردد در کوهپایه ها و ارتفاعات نیز به مردم بومی محلی و چوپانان و کوهنوردان به علت احتمال وقوع رعدوبرق و تگرگ توصیه می شود.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با اشاره به اینکه افزایش نسبی دما تا سه درجه سانتی گراد برای استان در هفته پیشرو پیش بینی می شود، گفت: شهرستان شاهین دژ گرم ترین شهر استان با دمای مثبت 35 درجه سانتی گراد در 24 ساعت گذشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته آینده هوای شمال آذربایجان غربی بارانی می شود

هفته آینده هوای شمال آذربایجان غربی بارانی می شود