مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12اجتماعي

افزایش مصرف و افت فشار عامل قطعی آب در البرز است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: افزایش مصرف آب به دلیل گرمای شدید در استان باعث شده که بسیاری از مناطق دچار افت شدید فشار و قطعی آب شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی مهرور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، امروز درجمع اصحاب رسانه، در خصوص آخرین وضعیت قطعی آب در برخی مناطق استان البرز، گفت: یکی از مهمترین عوامل قطعی آب افزایش مصرف از سوی شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه با افت شدید آب مواجه هستیم، اضافه کرد: براین اساس فرمانداران شهرستان های استان به عنوان رییس ستاد پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان ها تمهیدات لازم را برای جلوگیری قطعی آب و برق داشته اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر افزایش دما و احتمال بالا رفتن میزان مصرف آب و برق ، تمهیدات لازم با هماهنگی فرمانداران شهرستان ها و همچنین مدیران شرکت های آبفا و توزیع برق طی روزهای گذشته از طریق برگزاری نشست های مدیریت بحران انجام شد.

وی اضافه کرد: بنابراین مردم استان البرز در هریک از شهرستان های این استان در صورت بروز مشکل در زمینه آب و برق می توانند ازطریق تماس با فرمانداری مربوطه منطقه خود پیگیر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مصرف و افت فشار عامل قطعی آب در البرز است

افزایش مصرف و افت فشار عامل قطعی آب در البرز است