مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-08سياسي

استفاده از ظرفیت معافیت های مالیاتی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی


رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به نقش درآمدهای مالیاتی در رشد و آبادانی کشور، گفت: استفاده از ظرفیت های مالیاتی در راستای امور فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به نقش درآمدهای مالیاتی در رشد و آبادانی کشور، گفت: استفاده از ظرفیت های مالیاتی در راستای امور فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

غلامعلی دهشیری در نشست با رییس مرکز دادرسی مالیاتی کشور و مسئولان ارشد مالیاتی استان، با بیان اینکه نظام مالیاتی در تمامی کشورها از جایگاه ویژه ای برخودار است، گفت: نظام مالیاتی در کشور ایران قدمتی طولانی دارد و در سال های اخیر به خوبی توانسته در تحریم نفت و جنگ اقتصادی همه جانبه دشمنان، نقش ویژه ای در تامین مالی نظام ایفا کند.

وی با اشاره به تمرکز دولت بر شناسایی و وصول درآمدهای مالیاتی، اظهار کرد: نقش شما در تامین این درآمد بسیار مهم است اما از سوی دیگر باید به مشکلات پیش روی اصناف و فعالان اقتصادی و صنعتی در این شرایط توجه شود.

دهشیری تصریح کرد: رابطه دو سویه بین ممیزین و مودیان بسیار مهم است و هدف نهایی در این رابطه دوسویه باید جلب رضایت مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت معافیت های مالیاتی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی

استفاده از ظرفیت معافیت های مالیاتی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی