مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-09اقتصادي

هرسین؛ رتبه اول استان کرمانشاه در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین گفت: گفت: این شهرستان توانسته در اجرای طرح جهش تولید در دیم زارها رتبه اول استان را به خود اختصاص دهد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین گفت: گفت: این شهرستان توانسته در اجرای طرح جهش تولید در دیم زارها رتبه اول استان را به خود اختصاص دهد.

سیامک الیاس پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیشرو بودن شهرستان هرسین در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها در استان کرمانشاه، گفت: امسال طرح جهش تولید در سطح 20 هزار هکتار از اراضی شهرستان اجرا شده که از سهمیه ابلاغی به شهرستان بیشتر است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین افزود: اجرای طرح جهش تولید در شهرستان هرسین را در اراضی گندم، جو، نخود، گلرنگ، کاملینا و.

داشته ایم.

الیاس پور با اشاره به پیگیری ویژه اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای شهرستان، یادآور شد: در منطقه ای از کشور قرار داریم که عمده اراضی آن دیم است، لذا این طرح را با کارشناسان خبره و با توانایی بالا پیش می بریم، به امید اینکه شاهد افزایش چشمگیر تولیدات کشاورزان در شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه افزایش تولیدات زراعی با اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها دنبال می شود، گفت: طرح جهش تولید در دیمزارها پیگیر ارتقای سطح تولیدات زراعی از طریق افزایش سطح علمی و فنی دیمکاران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرسین؛ رتبه اول استان کرمانشاه در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها

هرسین؛ رتبه اول استان کرمانشاه در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها